Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy
kieruje do Państwa zapytanie ofertowe dotyczące remontu pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy przy Al. Jana Pawła II 13.
1. Szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1)
2. Wymagane dokumenty:
1) Oferta;
2) Ogólne warunki umowy;
3) Aktualny odpis z rejestru CEIDG lub KRS;
4) Zaparafowana umowa;
5) Referencje lub protokoły odbioru potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 robót budowlanych o podobnym charakterze wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały „wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone”.
Ofertę wraz z załącznikami należy składać osobiście lub drogą pocztową (liczy się termin wpływu do sekretariatu Ośrodka), do dnia 17.07.2020 r. do godz. 13:00 na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy ul. Ozorkowska 8; 99-100 Łęczyca w zamkniętej kopercie oznaczonej z dopiskiem: „Remont pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy przy Al. Jana Pawła II 13”.
Oferty niekompletne lub oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
KRYTERIUM BADANIA OFERT:
1. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena;
2. Oferta powinna określać cenę netto i brutto (z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje);
3. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz musi być podana w PLN cyfrowo i słownie;
4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą);
5. W przypadku, gdy cena najniższej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji i złożenie ofert dodatkowych.
6. Negocjacje prowadzi się z Wykonawcami, którzy złożyli ważne oferty. Z przeprowadzonych negocjacji sporządza się protokół o przeprowadzonych negocjacjach.
7. Zamawiający na każdym etapie może unieważnić postępowanie przetargowe bez podawania przyczyny oraz bez prawa do żądania jakiegokolwiek odszkodowania ze strony jego uczestników.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Załącznik nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 2 OGÓLNE WARUNKI UMOWY
UMOWA
DRUK oferty (pdf)
DRUK oferty (doc)
Inwentaryzacja-na A-3 skala 1-100 rew A
WYNIKI