OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy

kieruje do Państwa zapytanie ofertowe dotyczące remontu pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy przy Al. Jana Pawła II 13.

1.     Szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1)

2.     Wymagane dokumenty:

1)    Oferta;

2)    Ogólne warunki umowy;

3)    Aktualny odpis z rejestru CEIDG lub KRS;

4)    Zaparafowana umowa;

5)   Referencje lub protokoły odbioru potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 robót budowlanych o podobnym charakterze wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały „wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone”.

Ofertę wraz z załącznikami należy składać osobiście lub drogą pocztową (liczy się termin wpływu do sekretariatu Ośrodka), do dnia 17.07.2020 r. do godz. 13:00 na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy ul. Ozorkowska 8; 99-100 Łęczyca w zamkniętej kopercie oznaczonej z dopiskiem: „Remont pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy przy Al. Jana Pawła II 13”.

Oferty niekompletne lub oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

KRYTERIUM BADANIA OFERT: 

1.    Jedynym kryterium oceny oferty jest cena;

2.     Oferta powinna określać cenę netto i brutto (z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje);

3.   Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz musi być podana w PLN cyfrowo i słownie;

4.     Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą);

5. W przypadku, gdy cena najniższej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji i złożenie ofert dodatkowych.

6.    Negocjacje prowadzi się z Wykonawcami, którzy złożyli ważne oferty. Z przeprowadzonych negocjacji sporządza się protokół o przeprowadzonych negocjacjach.

7. Zamawiający na każdym etapie może unieważnić postępowanie przetargowe bez podawania przyczyny oraz bez prawa do żądania jakiegokolwiek odszkodowania ze strony jego uczestników.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Załącznik nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 2 OGÓLNE WARUNKI UMOWY
UMOWA
DRUK oferty (pdf)
DRUK oferty (doc)
Inwentaryzacja-na A-3 skala 1-100 rew A
WYNIKI