Zapytanie ofertowe Realizacja usługi teleopieki dla 50 seniorów /KWS2023/

Łęczyca, dn. 22.05.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR MOPS.271.1.2023 Z DNIA 22.05.2023R.

Miasto Łęczyca / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy z siedzibą w Łęczycy, ul. Ozorkowska 8, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na „Realizacja usług teleopieki dla 50 seniorów w wieku powyżej 60 roku życia polegającej na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w roku 2023”.

PODSTAWA PRAWNA ZAMÓWIENIA:

  • art.17 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
  • z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 130.000 zł, postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a wybór Wykonawcy odbywa się w oparciu o wewnętrzne uregulowania Zamawiającego, z zachowaniem zasady wydatkowania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny oraz zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów (art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy o finansach publicznych);
  • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny;
  • Zarządzenie Nr MOPS.021.11.2021 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy z dnia 29 listopada 2021r. w sprawie nadania Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Miasto Łęczyca / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy
ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca
adres do korespondencji: ul. Ozorkowska 8,99-100 Łęczyca
Tel.: 24 721 23 71; 24 721 28 42
e-mail:sekretariat@mopsleczyca.pl

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

„Realizacja usługi teleopieki dla 50 seniorów w wieku powyżej 60 roku życia polegającej na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w roku 2023”.


– usługa winna umożliwiać połączenie z usługą operatora pomocy „opieki na odległość” z poziomu urządzeń, będących w posiadaniu Zamawiającego tj. opaski bezpieczeństwa SiDLY Care PRO.

Usługa operatora pomocy – charakterystyka:                 

W przypadku trudnej sytuacji lub nagłego zagrożenia wciśnięcie guzika alarmowego, znajdującego się na urządzeniu, ma umożliwiać połączenie się ze stale gotową do interwencji centralą. Po odebraniu zgłoszenia dyspozytor, posiadający odpowiednie kwalifikacje podejmuje wówczas decyzję o sposobie udzielenia pomocy seniorowi.

W zależności od sytuacji może on zapewnić wsparcie emocjonalne przez telefon, poprosić o interwencję kogoś z jego najbliższego otoczenia (rodzinę, sąsiadów, opiekunów), poprosić o interwencję pracownika ośrodka pomocy społecznej lub wezwać służby ratunkowe.

Liczba Wykonawców – 1

Usługa będzie świadczona w wymiarze uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego.

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA

  1. OGŁOSZENIE
  2. WZÓR OFERTY
  3. KLAUZULA INFORMACYJNA