Przetarg – Organizacja wyjazdu integracyjnego/wizyta studyjna

Łęczyca 10.06.2013r.

 

Zapytanie ofertowe o przedstawienie ceny za organizację wyjazdu integracyjnego dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro
w trybie zapytania ofertowego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na wykonanie określonego poniżej zamówienia:

Organizacja wyjazdu integracyjnego/Wizyta studyjna”.

w ramach realizacji projektu: „Łęczycka integracja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania
7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

I. ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca
e-mail: mops2@poczta.onet.pl
www.mopsleczyca.pl.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Wyjazd 1 dniowydla 39 podopiecznychMOPS w Łęczycy oraz 3 opiekunów mający na celu łącznie 42 osoby (Celem wizyty studyjnej jest zobaczenie jak można założyć Spółdzielnie Socjalną, Kluby Integracji Społecznej, Centra Integracji Społecznej, Grupy Samopomocowe, Grupy Wsparcia. Podczas tej wizyty uczestnicy poznają możliwość finansowania oraz zobaczą jak funkcjonują ww. podmioty)

Miejsce realizacji wyjazdu: Łódź.


Obowiązki Wykonawcy

  1. Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany autokarem/BUSem.

  2. Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu),

  3. Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu – składający sie z II dania oraz napojów (kawa, herbata, napoje zimne).

  4. Wykonawca musi przedstawić propozycję programu wyjazdu Zamawiającemu.

  5. Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu – kierownika grupy odpowiedzialnego za organizację wyjazdu, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem,

  6. Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport,

  7. Wykonawca musi przedstawić sprawozdanie z przebiegu wyjazdu.

 

 

III. TERMIN REALIZACJI:

 

Wyjazd musi odbędzie się w okresie między sierpniem 2013r., a wrześniem 2013r. po uprzednim ustaleniu z zamawiającym

Czas trwania wyjazdu – 1 dzień

 

 

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego

V. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

  1. Cena oferty (brutto) – znaczenie 100 %.

  2. Przy określaniu całkowitej ceny ofertowej brutto wyjazdu należy wziąć pod uwagę:

– przejazd autokarem na wskazanej trasie

– opłaty parkingowe

– wyżywienie
– ubezpieczenie
– pilotaż/przewodnik

3. Należy uwzględnić ewentualne inne koszty niezbędne do realizacji zamówienia.

 

 

VI. Oferta winna zawierać:

1) prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY załącznik nr 1.

2) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument równoważny w rozumieniu art. 4 ust. 4aa ustawy o Krajowym Rejestrze Sadowym (Dz. U. 2007 Nr 168 poz. 1186 ze zm.).

3) zaakceptowany projekt umowy

4) Pełnomocnictwo/a osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów

5) program wyjazdu integracyjnego.

VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

 

  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.06.2013 r. r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca.

  1. Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej „Organizacja wyjazdu integracyjnego/Wizyta studyjna”.

  2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i podpisana przez Wykonawcę.

 

VIII. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają:

Anna Kornat (Tel. 694 433 871) e-mail: mops2@poczta.onet.pl
Marcin Kupiecki (24 721 23 71) e-mail: mops2@poczta.onet.pl
Iwona Porczyńska (24 721 23 71) e-mail: mops2@poczta.onet.pl

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ZAŁĄCZNIK NR 1 do Zapytania ofertowego

 

…………………………………………….

…………………………………………….

……………………………………………. …………………………… (nazwa i adres Wykonawcy, NIP, REGON) (miejscowość i data)

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy ul. Ozorkowska 8; 99-100 Łęczyca

 

FORMULARZ OFERTY

 

Odpowiadając na Zapytanie ofertowe z dnia ………….r. dotyczące „Organizacja wyjazdu integracyjnego/Wizyta studyjna”.:

  1. Oferuję (-emy) wykonanie przedmiotu zamówienia:

za całkowitą cenę ofertową brutto …………….…… zł (słownie ………………………………………………………..………………

…………………………………………………………………………………………..…………złotych).

Powyższa cena zawiera doliczony zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami podatek VAT, który na datę złożenia oferty wynosi: …………… %, tj. ………..……złotych (słownie …………………………………………………………………………..…………… złotych).

Oświadczam (-my), że cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie rabaty i upusty.

  1. Zobowiązuję (-emy) się, w przypadku wybrania naszej oferty, do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30.09.2013 r.

  2. Oświadczam(-y), że zapoznałem (-liśmy) się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę (-simy) do niego zastrzeżeń.

  3. Do formularza dołączam (-y) Formularz oferty cenowej.

 

 

…………………………………………

(podpis i pieczątka osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

PROJEKT UMOWY

Umowa nr MOPS/EFS/ II /……… /2013/WYJ.

Zawarta w dniu ………….2013r., pomiędzy:

Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łęczycy, ul. Ozorkowskiej 8, 99-100 Łęczyca, reprezentowanym przez Iwonę Porczyńską – Kierownika MOPS w Łęczycy zwaną dalej w treści Umowy ZAMAWIAJACYM

a firmą: …………………………..

reprezentowaną przez:

……………………………………..

zwaną dalej w treści Umowy WYKONAWCĄ

Stosownie do dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14 000 Euro [zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późniejszymi zmianami) ustawy nie stosuje się].

Przedmiot umowy

§ 1

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zlecenia przyjmuje i zobowiązuje się do wykonania usługę zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu integracyjnego dla 42 osób: w tym 39 podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy oraz 3 opiekunów, w ramach projektu systemowego „Łęczycka integracja”, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem wyjazdu integracyjnego w ramach postępowania pn. „Organizacja wyjazdu integracyjnego/Wizyta studyjna”.

2. Termin realizacji w okresie do 30.09.2013r.

Obowiązki Wykonawcy

§ 2

Wykonawca zobowiązuje się do:

1. Wykonania umowy z należytą starannością i czuwania nad jej prawidłową realizacją.

2. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić listę obecności uczestników wyjazdu. Lista powinna być opatrzona logo Unii Europejskiej i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).

3. Zapewnienia ciepłego posiłku dla 42 osób składającego sie z II dania oraz napojów (kawa, herbata, napoje zimne). 

4. Ubezpieczenia uczestników wyjazdu, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

Warunki wynagrodzenia i płatności

§ 3

1. Strony ustalają całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, niepodlegające podwyższeniu w trakcie obowiązywania umowy na:
kwotę ………………… zł brutto (słownie: …………………………………………………..złotych).

2. Do faktury za organizacje wyjazdu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: protokół zakończenia realizacji wyjazdu podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę ;
3. Faktura będzie płatna w terminie 21 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentów, w ramach posiadanych środków budżetowych, niezbędnych na realizację projektu systemowego „Łęczycka integracja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy

§ 4

1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania Umowy przez Wykonawcę,

Zamawiający może odstąpić od Umowy oraz ma prawo do żądania zapłaty kary umownej w wysokości 5% kwoty określonej w § 3 pkt. 1.

2. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia kary umownej z jego należności wynikających z faktury za wykonanie przedmiotu umowy.

Postanowienia końcowe

§ 5

Zmiana warunków niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, o której mowa jest możliwa za zgodą zamawiającego w następujących przypadkach:

a)w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

§ 6

Wykonawca nie może powierzyć wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy osobom trzecim;

§ 7

Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 8

Sprawy sporne wynikające na tle stosowania niniejszej umowy podlegają rozpatrzeniu przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§ 9

W sprawach, których nie reguluje niniejsza umowa, będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 10

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których 1 otrzyma Wykonawca, a 2 Zamawiający.

 

PODPISY STRON:

Wykonawca:                                                                                                      Zamawiający:

Plik do pobrania : Przetarg 2-gi wyjazd 2013r.